2023
- 08.03.2023: Ülevaade festivalide uuringust
- 27.02.2023: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor aastapäevaaktus: riigi avatus ja uued teadmised on riigi arengu vundamendiks
- 15.02.2023: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor võõrustab Ukraina majandustedlast
- 09.02.2023: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor osales parimate väikeettevõtete premeerimisel
- 01.02.2023: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor võõrustas koostööloomekoda
- 27.01.2023: Prantslane Christian Mayeur andis külalisloengu
- 26.01.2023: Rakenduskõrgkoolide rektorid vahetasid mõtteid hariduse, innovatsiooni ja rakendusuuringute teemadel
- 22.01.2023: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor külastas Äripäeva raadiot
2022
- 20.12.2022: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor osaled parimate praktikantide ja nende juhendajate premeerimisel
- 12.12.2022: Võõrustame Ukraina KNUTD ülikooli delegatsiooni
- 06.12.2022: Toimus kaheteistkümnes Kõrgkoolilt ettevõttele
- 23.11.2022: Ettevõtlus- ja innovatsioonikonvertentsi GREEN DIET neljas peaesineja – Otto Richard Pukk
- 15.11.2022: Ministeeriumite ühishoones antakse täna hoogu naisettevõtlusele
- 15.11.2022: Ettevõtlus- ja innovatsioonikonvertentsi GREEN DIET esimene peaesineja – Linnar Viik
- 07.11.2022: Ettevõtlus- ja innovatsioonikonvertentsi GREEN DIET kolmas peaesineja – Hendrik Roosna
- 28.10.2022: Ettevõtlus- ja innovatsioonikonvertentsi GREEN DIET teine peaesineja – Andres Sutt
- 27.10.2022: Rahvusvaheline haridusvõrgustik õpib õpetama ja õppima mitmekultuurilises keskkonnas
- 11.10.2022: Rahvusvaheline äri- ja haridusvõrgustik õppis Ülemiste Citylt, kuidas tegeleda keskkonnateadlikkusega
- 03.10.2022: Alustas Cleveroni Akadeemia teine lend
- 29.09.2022: Cleveroni Akadeemia vilistlane Sven-Erik Mändmaa pälvis tunnustuse Tallinna ettevõtlusauhindade galal!
- 21.09.2022: Algas haridusinnovatsiooni projekt
- 08.09.2022: Meil on hea meel tervitada uusi Erasmus+ programmi kaudu Valladolidist saabunud üliõpilasi!
- 07.09.2022: Rakenduskõrgkoolid liituvad hea teadustava kokkuleppega
- 29.08.2022: Rektor Mait Rungi Postimehe arvamusloos: Kõrgharidusest nii ja teisiti – miks, kellele, kui palju, kui kaua ja kuidas?
Eesti kõrghariduse suur eesmärk on eesti keele, kultuuri ja haritlaskonna hoidmine ja kasvatamine, mis ilma kahtlusteta vajab tagamist. Seda eesmärki veavad oma olemusest ja seadustest tulenevalt ülikoolid, kirjutab Eesti rektor Mait Rungi.
On väga hea, et akadeemilise vabaduse vaimus, mis lubab uurimistöö teemasid ise valida, on teadlastel piisavalt olnud nii isiklikku huvi ja aatelisust kui ka toetavate projektide/rahastuse mahtu, et neid eestluse säilimise teemasid ellu viia. Kuid kas on ka muid eesmärke?
A Le Coqi eksjuht Tarmo Noop on hiljuti tänuväärselt meenutanud tuntud kuldtõde, et raha ei teki maksudest, vaid ettevõtlusest. On välja toodud, et Eesti edukate teadlaste ja olulisemate tööstusharude/ettevõtete teemad kattuvad omavahel vähemgi kui eespool toodud eestluse eesmärgi omadega. Nii riiklike kui ka avaliku sektori eelarve tuleb «maksudest», millesuunalist mõtlemist on kõrghariduse rahastuse küsimuses siin-seal näha.
Praeguse kõrgharidusega seoses on vaja vastata mitmele olulisele fundamentaalsele küsimusele, millest peamised on «miks?», «kellele?», «kui palju?», «kui kaua?» ja «kuidas?». Küsimus «miks?» sai põgusalt kajastatud ülalpool: eestluse säilimiseks, haritlaskonna hoidmiseks ja tugevaks riigiks. Tugev ja tark majandus ja rahvusvaheline ärikeskkond aitab kaasa nii kahele esimesele kui ka meie kõigi heaolule ja julgeolekule. Tugev majandus, tugev riik. Terve keha, terve vaim.
Küsimuse «kui palju?» juures ainult paar mõtet. Kui palju on meil kõrgharituid tarvis? Targa majanduse jaoks kahtlemata mida rohkem, seda parem. 90ndatel inseneriks õppides oli üliõpilasi poole vähem, kuid rahvaarv natuke suurem kui praegu, suurte heaoluriikide hulka me senisega jõudnud ei ole. Haridusvaldkonna arengukava 2035 sätestab sarnaselt teiste riikidega oodatavaks kõrgharitute pikaajaliseks eesmärgiks 50 protsenti 30–34-aastaste hulgas. Uus aeg, uued töökohad, uued töötamisviisid nõuavad kõrgharituid; kui on nõudlust ja vajadust õppida, siis tuleb õppida.
Uus aeg, uued töökohad, uued töötamisviisid nõuavad kõrgharituid; kui on nõudlust ja vajadust õppida, siis tuleb õppida.
Kui 90ndatel oli bakalaureusetaseme ajal põhirõhk erialateadmiste omandamisel, siis tänapäeval üldpädevustel: õpitakse esinemist, suhtlemist, meeskonnatööd, analüüsima. Kõik üldpädevused on kippunud muutunud maailma (sh sotsiaalmeedia) ajastul vähenema ja moonduma. Mainitud vundamendi kõrval jõutakse otsest lisaväärtust toetava erialaõppeni sageli hilisemates staadiumites või praktilisemates koolides – praktilistel erialadel ning magistriõppe ja elukestva õppe raames, mille eesmärke tuleb seada ja väärtustada järjest rohkem.
Õpe kestab kaua (3 + 2 aastat), doktoriõppe puhul veelgi enam. Õpingute ajal töötatakse, et saada kogemusi ja katta (elamis)kulusid. Nõuded elule on tõusnud, elukvaliteeti tugevalt muutvad ja seetõttu ka kallimad elukoht ja liikumisvahend soovitakse saada kiiresti. Täisväärtuslik elu loob aluse eduks ka tööelus. Õpingud võtavad kaua aega ja laenu saamiseks peab olema töökoht või riiklik garantii. Töötavate üliõpilaste arv oli 2010. aastal 40 protsenti, 2013. aasta haridusreformi ajal 50 protsenti ja on nüüdseks tõusnud kahe kolmandikuni. Ainult kohalikke üliõpilasi arvestades on töötamine õpingute kõrval valdav, ulatudes 85 protsendini. Seega kaks kolmandikku üliõpilastest töötab, neist üle viiendiku õpib tasulisel õppekohal.
Õppimise ja töötamise muutunud iseloomu arvestades soosib olukord töötamist. Esmaspäevast reedeni, hommikust õhtuni kestev õppetöö on möödanik. Auditoorne õpe on asendunud individuaalse ja grupitööga. Bakalaureusekraadi saamiseks on vaja saada 180 EAP, mis on jagatud kolme aasta peale. 1 EAP sisaldab ca kuus kuni kaheksa tundi auditoorset tööd ehk 180 EAP x 8 h = 1440 tundi, mis on ca üheksa täiskuud auditoorset tööd kolmeaastasel perioodil.
Kaks kolmandikku üliõpilastest töötab, neist üle viiendiku õpib tasulisel õppekohal.
Õpingute ajal töötamise põhjuseid ja mastaapsust vaadates õppurid sellest ei loobu. Teades, et kõrgharidus tõstab sissetulekut ja tasuline õpe efektiivsust (sh paremast keskendumisest tulenevat kiiremat õpingute läbimist ja vähem katkestamisi), on osaliselt tasuline õpe igati mõistlik nii õppurile kui ka riigile. Sobivate laenusüsteemide korral veelgi rohkem. On kogemust, et praegust kõrghariduse omandamist saab efektiivsemaks muuta ning igasugu eelised, nagu tasuta õpe, majutussoodustused ja stipendium, ei taga tingimata õpingutele keskendumist ega paremaid tulemusi või kiiremat läbimist. Puudu on analüüsist, kuidas mõjutab õppemaksu puudumine, stipendium, õppe kestus jne hilisemat edukust.
Küsimuse «kui kaua?» teemat võib alustada esimestest kõrghariduse tasemetest. Praegu on rahastuse teema fookuses tasemeõpe, kus eelistatakse, et esmane eestikeelne bakalaureuse-, magistri- ja doktorikraad oleks tasuta. Tulevikku silmas pidades kasvab märgatavalt elukestev õpe, mille osakaal saab suuremaks kui tasemeõppe osakaal lähema kümnendi jooksul, kohe, kui sobilik raamistik on olemas ja antud aega omaks võtta. Bakalaureuse- ja magistrijärku elukestvat õpet toetavad mikrokraadid, doktoriõppe järel aset leidev postdoktorantuur.
Miks ainult eestikeelse õppe toetamine? Meil on riigi toimimiseks vajalikke erialasid, kus napib nii kohalikke õppejõude kui ka õppureid. Kas need erialad liigutame Eestist välja välismaale? Tugeva majanduse jaoks on vaja rahvusvahelistuda, samuti tugeva kõrghariduse jaoks. Liigne enesekesksus viib meid tagasi naturaalmajapidamiseni. Gustav Suitsu «olgem eestlased, kuid saagem ka eurooplasteks» on meid edukalt juhtinud rohkem kui sajandi. Ei ole veenvaid argumente sellest globaalse majanduse kontekstis loobumiseks: me ei suuda ennast ise toita ega enamikku asju ise toota, paljuski oleme paremal juhul osa ahelast. Eesti ettevõtted vajavad suurepäraseid talente ja arendusi, millest tulenevad tööjõuturu vajadused. Kui meil on vaja mõnda õpet, mida ei suuda ise pakkuda, siis tuleb saata kas meie inimesed välismaale või sealsed talendid siia tuua. Rahvusvahelistumine tõstab õppe kvaliteeti ja konkurentsivõimet, hariduse eksporti ja annab suure mõju kohalikule majandusele.
Kui kutsekoolid annavad rakenduskõrgharidust,
kutseharidust ja ülikoolid liiguvad rakenduslikkuse suunas, siis Euroopas tugev rakenduskõrgharidus on meil ähmastumas.Küsimus «kuidas?». Ülikoolide kultuuri ja haritlaskonna säilimise kõrval on teine suur eesmärk tööjõuturu varustamine talentidega, mistõttu on Eesti kõrgharidusmaastik loodud mitmekesisena, kus teist eesmärki täidavad , mida ei saa unustada. Rakenduslikuks loodud on riiklikest strateegiatest välja jäämas (vt nt «Tark ja tegus Eesti 2035»). Selle üks põhjus on, et kui kutsekoolid annavad rakenduskõrgharidust, kutseharidust ja ülikoolid liiguvad rakenduslikkuse suunas, siis Euroopas tugev rakenduskõrgharidus on meil ähmastumas.
Rakenduskõrghariduse kõrval on ebapiisavalt tähelepanu saanud ka . Niikaua kui meil teadus- ja õpperessursse napib – siinkohal siis inimressurssi rahalise ressurssi kõrval –, ei taga riigi ellu kutsutud koolid kõiki ühiskonna ja tööturu vajadusi (ei erialade ega ka regionaalsuse poolest) ning teenivad avalikku huvi, tehes seda sageli odavamalt kui riiklikud koolid. Seega tuleb ka kaasata suurde pilti, nii nagu see on muudes valdkondades tavaline.
Kõrghariduse rahastamise teemal on puudu esmane, kõrghariduse tuleviku konteksti arvestamine. Samuti vaadatakse ainult üksikuid perspektiive, kuid hoopis rohkem on vaja vaadata suurt pilti. Andme- ja tõenduspõhine kõrghariduse tuleviku ja rahastuse analüüs on pooleli, Arenguseire Keskus on teinud tänuväärset tööd teemaga alustamisel. Praegu on analüüsitud riigi seisukohalt rahalisi ja kvantitatiivseid aspekte, millele järgmisena oleks vaja lisada teiste perspektiivide mõjuanalüüsi ja kvalitatiivseid aspekte.
Kokkuvõtvalt: gustavsuitsulikult on kõrghariduse roll nii rahvusriigi säilimine kui ka Eesti ja maailma tugevdamine ning parendamine talentidega varustamise ja arendamise kaudu. Pakutav lahendus peab arvestama kõigi osaliste heaoluga, eriti riigi, tööandjate ja üliõpilaste omaga ega tohi piirduda ainult ühekülgse majandusliku lähenemisega. Läbi riigi ja tööandjate heaolu paraneb olukord. Tänane õppe olemus, kõrgharitute maht jne soosib õpingute kõrval töötamist, mille vastu ei ole mõtet võidelda, vaid sellega tuleks rahastuses arvestada. Suurem kõrgharitute hulk nõuab ülikoolide kultuuriliste ning alus- ja fundamentaalvaldkondade kõrval suuremat osakaalu rakenduslikule haridusele. Piiratud ressursside ja katmata valdkondade juures peame oskama olla efektiivsed, kaasates kõiki ja rahvusvahelisi ressursse. Lahendus, mis arvestab üliõpilaste huvidega, toetab elukestvat õpet ja arvestab laiema hulga osapoolte huvidega, on haridusosak/vautšer, mis kataks nt nii 3+2-õppe kui ka elukestva õppe osana mitme mikrokraadi läbimise olenemata asukohast ja omandivormist.
Autor tänab Paide arvamusfestivali osalejaid ja paneliste olulistele teemadele keskendumast ja teisi kaasa mõtlema innustamast.
- 27.08.2022: Äripäeva raadio: Töötaja õpinguid tuleks vaadata investeeringuna
- 19.08.2022: Toimus virtuaalkohtumine Kanazawa Ülikooliga
- 10.08.2022: Digital Economy Promotion Agency delegatsioon Taimaalt külastas Ülemiste linnakut
- 29.07.2022: Virtuaalpraktika – edukas lahendus nii ettevõttele kui ka tudengile
- 07.07.2022: Rektor Mait Rungi: Kriisist ja taastumisest sektoriaalselt - rohujuuretasemel ja andmepõhiselt
- 29.06.2022: Valmis ülevaade majandussektorite dünaamikast
- 21.06.2022: Lõpetas Cleveroni Akadeemia esimene lend
- 20.06.2022: EEK aasta õppejõud 2022 on Kristjan Liivamägi
- 20.06.2022: Selgusid Ülo Pärnitsa stipendiumi saajad
- 18.06.2022: Lõpetas Cleveroni Akadeemia esimene lend
- 13.06.2022: EEK Mainor ettevõtlusmooduli juht Janek Popell külastas Vilniuse Rakendusteaduste Ülikooli ERASMUS+ personali õpirände raames
- 10.06.2022: Tasuline kõrgharidus: imerohi või utoopia
- 27.05.2022: Eesti erakõrgkoolid soovivad ebavõrdsuse vähendamiseks riigiabi
- 23.05.2022: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor e-kursus „Strateegiline juhtimine“ tunnistati e-kursuse kvaliteedimärgi vääriliseks
- 18.05.2022: Riigikogu kultuurikomisjonis arutati kõrghariduse rahastamisvalikuid
- 13.05.2022: Eesti Konsultantide Assotsiatsioon ja Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor allkirjastasid koostööleppe
- 09.05.2022: Kõrgkoolide erarahastuse kasutamata võimalused
- 27.04.2022: Cleveroni akadeemia esimene lend toob tööturule isejuhtivate autode spetsialistid
- 18.04.2022: Rahvusvaheline koostööprojekt pakub võimaluse aktiivsetele tudengitele.
- 12.04.2022: Uudis robootikahuvilistele – alanud on uus vastuvõtt Cleveroni Akadeemiasse
- 31.03.2022: Tööpakkumine: Avatud Kõrgkooli koordinator
- 30.03.2022: EEK Mainor osales rahvusvahelisel rakenduskõrgkoolide konverentsil
- 29.03.2022: Joakim Helenius - videosalvestus inglisekeelsest loengust
- 17.03.2022: Robootikatudeng Helena Jäe meenutab: olime pool aastat õppinud, kui saime endale ümberehitamiseks ATV-d
- 16.03.2022: Külalislahkuse sektor vajab häid tegijaid
- 15.03.2022: Technopolis Business Breakfast esitleb: Margo Loor – Mida ootab oma juhilt uue aja talent?
- 14.03.2022: Eesti ja Jaapani tudengid mõtlesid kaasa Ülemiste City tuleviku teemal
- 03.03.2022: Tööpakkumine: Õppekonsultant (Tallinna õppekeskus)
- 28.02.2022: Kogume kooli sünnipäevaks 30 miljonit sammu!
- 15.02.2022: Turunduse tudengid valisid parimaid õpilasfirmasid
- 15.02.2022: Stipendium magistrantidele 2022/2023 õppeaastaks Prantsusmaale
- 09.02.2022: Tööpakkumine: Robootika erialajuht (Cleveroni akadeemia)
- 01.02.2022: EEK Mainor alustab esimeste mikrokraadi programmidega
- 01.02.2022: EEK Mainor õppejõud Kristjan Liivamägi tunnustati tiitliga „Aasta investor 2022“
- 26.01.2022: Tööpakkumine: Õppekonsultant (Tallinna õppekeskus)
- 24.01.2022: 100 vaba praktikakohta: #Road Trip to Ülemiste City Hub
- 21.01.2022: Sul on lennukas äriidee, aga sa ei oska sellega midagi peale hakata?
- 14.01.2022: 2021. aastal toimunud ettevõtlus- ja innovatsioonikonverentsi materjalid
- 11.01.2022: Äripäeva raadio: Rahatarkus tuleb finantsjuhtimist õppides
- 10.01.2022: Ülikoolid ja ettevõtted: läbimõeldud koostööst tõhusama ja kasumlikuma ettevõtluseni
- 06.01.2022: Maineka USA eksperdi soovitus: just nüüd on just õige aeg sukelduda ettevõtlusesse!
2021
- 23.12.2021: Teadmisi saab omandada mitmet moodi
- 22.12.2021: Tööpakkumine: Kommunikatsiooni- ja turundusjuht
- 16.12.2021: Vastuvõtt 2022. õa kevadsemestriks ärijuhtimise eesti- ja venekeelsetele erialadele sisseastujatele kuni 19.01.2022
- 13.12.2021: Äripäeva raadio: Magistrant saab lahendada töökoha igapäevamuresid raskekahurväe abiga
- 30.11.2021: Tööpakkumine: rektoraadi büroo spetsialist
- 25.11.2021: Puuetega naisettevõtjate lood: kui uks sulgub, siis aken avaneb
- 23.11.2021: MyFitness soodustus tudengitele
- 23.11.2021: Naised vajavad ettevõtluses läbilöömiseks rohkem enesekindlust ja tuge
- 22.11.2021: Professor Olga Matthias: andmetega tuleb osata suhelda
- 22.11.2021: EEK Mainori vilistlane alustas podcastide sarjaga
- 19.11.2021: Tööandjad haarasid praktikandid lennult
- 15.11.2021: Jaapani professor: homne päev on ärisuunda muutvate, mitte alustavate ettevõtete päralt
- 10.11.2021: Naisettevõtluse päeval kõlavad tõeliste eeskujudena mõjuvad lood
- 04.11.2021: Patrick Fischeri meistriklass filmi- ja investeerimise huvilistele
- 04.11.2021: Emöke Sogenbits: kuulikindlus muutustele, tänu kriisile
- 02.11.2021: Osalemine 5.-7. novembril toimuval robootikafestivalil Robotex
- 02.11.2021: Tarmo Tael: järjepidev teekonna seadmine tagab ettevõtte arengu
- 28.10.2021: Videomängude edulugu ootab jätkamist uute loojate poolt
- 26.10.2021: Veebitehnoloog Edward Reeds: sain õppida seda, mida tööl päriselt vaja läheb
- 26.10.2021: Investeerimise meistriklass – Patrick Fischer (UK)
- 22.10.2021: Tööpakkumine: õppekonsultant (Tartu õppekeskus)
- 20.10.2021: 10. novembril toimub Adapteri koostööfestival „Tõeline inimene“
- 14.10.2021: India tudeng Apran Dutta õppimisest Eestis: siin saan õppida seda, mida tahan
- 13.10.2021: Konverents „Viiruskindla ettevõtte loomine“ pakkus läbi teaduslike lähenemiste ja praktikate võimalusi kriiside ennetamiseks ja neis toimimiseks
- 11.10.2021: Septembri lõpus toimus rahvusvahelise multikultuurse klassiruumi projekti partnerite kohtumine
- 07.10.2021: Tööpakkumine: õppekonsultant (IT erialad)
- 30.09.2021: 7. oktoobril toimub teaduskonverents “Building the Virus-Resistant Company”
- 21.09.2021: Turismisektori tuleproov tõi kõrgkoolidele uusi väljakutseid
- 16.09.2021: Tuksu Teise Südames
- 14.09.2021: Kuidas teha esimesed sammud investeerimismaastikul?
- 02.09.2021: Kas Eesti on valmis neljapäevaseks töönädalaks?
- 30.08.2021: Tutvu EEK Mainor äpiga!
- 27.08.2021: Õppeaasta avaaktus
- 24.08.2021: Tööpakkumine: õppekonsultant
- 24.08.2021: Rakenduslike teadus- ja arendustööde konkurss 2021 avatud
- 17.08.2021: Ülemiste City Future Forum 2021
- 13.08.2021: Cleveroni Akadeemia kutsub noori tehnoloogiatööstusesse
- 13.08.2021: Üleskutse vaktsineerida ennast COVID-19 vastu
- 10.08.2021: Praktiline turundusõpe aitab ühildada töö ja hariduse
- 02.08.2021: Cleveroni Akadeemiasse robootika eriala vastuvõtt pikendatud kuni 22.08!
- 24.07.2021: Cleveroni Akadeemia avatud uste päev
- 20.07.2021: 7. oktoobril toimub teaduskonverents „Building the Virus-Resistant Company”
- 13.07.2021: Maris Nõgu: naeratav teeninduskogemus – mis see on ja kuidas selleni jõuda?
- 05.07.2021: Ülemiste City on tõusnud Eestis kolmandaks majanduspiirkonnaks
- 05.07.2021: Osalemine Delta Majanduskonverentsil 2021
- 02.07.2021: Edu&Tegu uuring vaatles, kuidas õppeasutustes rakendatakse ettevõtlusõpet
- 02.07.2021: Cleveroni Akadeemia pälvis jätkamiseks olulise riikliku toetuse
- 01.07.2021: Kaugtöö Tegija märgis
- 25.06.2021: Õppeosakonna lahtiolekuajad juunikuus
- 22.06.2021: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor 31. lennu lõpuaktus
- 21.06.2021: Vastuvõtt 2021/22.õa sügissemestril sisseastujatele
- 19.06.2021: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor lõpuaktus 2021
- 14.06.2021: Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor läbis edukalt institutsionaalse akrediteerimise
- 13.06.2021: Plyke’i meeskond võitis rohepöörde kategooria
- 31.05.2021: STARTERtallinn programmi võitjad
- 28.05.2021: Kõrgkoolilt ettevõttele vol.9 sündmusel pühenduti talendikesksusele
- 26.05.2021: Parim Teenindaja 2021 konkursi suur finaal
- 26.05.2021: Äripäeva raadio: õpe Mainoris paneb ka äriliselt mõtlema
- 19.05.2021: ABB AS ja Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor jätkavad karjääri- ja haridusalast koostööd
- 14.05.2021: Distantsõpe jätkub koos eranditega kevadsemestri lõpuni (täiendatud)
- 29.04.2021: Kuidas õpetatakse ettevõtlust Eestis, USA-s ning Bosnia ja Hertsegoviinas? Värsket koostööd tähistav veebinar arutas
- 25.04.2021: Annetamine Haanja koolile
- 23.04.2021: „Naised tehnoloogias“: usk, kirg ja julgus aitavad iganenud stereotüüpe murda
- 22.04.2021: Virtuaalkonverents "Naised tehnoloogias"
- 14.04.2021: Muudatused õppetöö korralduses jätkuvad kuni 25.04.2021
- 30.03.2021: Muudatused õppetöö korralduses jätkuvad kuni 11.04.2021
- 29.03.2021: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor ja Jaapani Oita Ülikooli ühisprojekt avas tee Eesti ja Jaapani tudengite koostööle
- 09.03.2021: Millised tulevikuoskused tõusevad tööturul hinda? Eesti suuremad ülikoolid põhjendavad
- 26.02.2021: Rektor Mait Rungi: välistudengid – vajalikud talendid ja majandusse panustajad
- 15.02.2021: Muudatused õppetöö korralduses alates 16.02.2021
- 10.02.2021: Global Game Jam Online
- 20.01.2021: Ülemiste City koolituskrediidi programm
- 11.01.2021: Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor 30. lennu talvine lõpuaktus
- 07.01.2021: Era- ja rakenduskõrgkoolide muutunud väljundid uuenevas maailmas
2020
- 23.12.2020: Rektori jõulutervitus
- 11.12.2020: Muudatused õppetöö korralduses alates 14.12.2020
- 30.11.2020: EEK Mainor uus teadusjuht on Marina Järvis
- 12.11.2020: Edasi lükatud! Kõrgkoolilt ettevõttele vol 9: “Kuidas luua talentidele motiveeriv elu- ja töökeskkond?”
- 10.11.2020: Projekt „Välisüliõpilaste praktika toetamine“
- 28.10.2020: Selgusid Eesti parimad praktikandid
- 27.10.2020: Rakenduskõrgkoolide Rektorite Nõukogu visioonipäev 2020
- 22.10.2020: Kuidas digitaliseerimisega hakkama saada?
- 21.10.2020: Puhka Eestimaal!
- 20.10.2020: Intervjuu kolleegiga: Olga Uhabakin
- 16.10.2020: Piret Mürk-Dubout Tallinkist: meil on olnud palju suuri plaane, nüüd on need riiulile pandud.
- 14.10.2020: Kaimar Karu muutustest: suurem osa ärijuhte ei tea täpselt, mida nad teevad.
- 13.10.2020: Marina Kaljurand: üleeuroopalise digimaksu tulek on vaid aja küsimus.
- 10.10.2020: Baltika endine juht Mae Leyrer: töötajad ei julgenud avalikult rääkida, nad kartsid eksida, sest neid vigu karistati
- 08.10.2020: Kaheksas EEK Mainor rahvusvaheline ettevõtluskonverents “Kuidas tänases maailmas kokkujooksmist vältida?”
- 08.10.2020: Aasta pereettevõte - Mainor AS
- 04.10.2020: Eestis ainulaadne ettevõtlusvaldkonna algatus pälvis aasta haridusteo tiitli
- 23.09.2020: sTARTUp Gaming 2020
- 16.09.2020: 8. oktoobril toimub ettevõtluskonverents „How to avoid getting stuck into today’s world”
- 14.09.2020: Rakenduskõrgkoolide Rektorite Nõukogu kutsub visioonipäevale
- 11.09.2020: Tööpakkumine: Tartu õppekorralduse spetsialist
- 10.09.2020: Aasta Tegu 2019 auhindade üleandmine - Cleveroni Akadeemia
- 08.09.2020: Koroonaviiruse COVID-19 leviku tõkestamise ennetusabinõud, soovitused ning juhised haigusjuhtumi avastamise korral
- 31.08.2020: Meie suudame mõjutada noorte juhtide tulevikuotsuseid
- 27.08.2020: Cleveroni Akadeemia pälvis Regionaalmaasika auhinna
- 30.07.2020: Turismisettevõtjal ei ole probleeme. Ainult väljakutsed.
- 24.07.2020: Tööpakkumine: tarkvaraarenduse õppejõud
- 22.07.2020: Tööpakkumine: õppekorralduse peaspetsialist
- 09.07.2020: 29. lennu parimad lõputööd ja cum laude lõpetajad
- 06.07.2020: 2020/2021 õppeaastal juhib Rakenduskõrgkoolide Rektorite Nõukogu EEK Mainor
- 03.07.2020: EEK tudengi lugu: Marje Kirsipuu - eduelamuste otsinguil
- 30.06.2020: Kadi Pärnits: peame tagama inimestele töö ja piisava sissetuleku
- 29.06.2020: Selgusid Ü. Pärnitsa nimelise haridusfondi stipendiumi saajad
- 21.06.2020: Aasta Õppejõud 2020 tiitli pälvis...
- 19.06.2020: Kuidas kriisis investeerida ja rahaga ümber käia?
- 18.06.2020: Välisüliõpilased hindavad Eestis õppimist kõrgelt ja kulutavad elamisele 35 miljonit eurot aastas
- 17.06.2020: Uutmoodi lõpuaktus
- 14.06.2020: Otsime kogemustega eksperte ja analüütikuid
- 12.06.2020: Walk-in sisseastumisvestlused EEK Mainoris
- 11.06.2020: Kandideerimine TUDENGITEGU 2020 konkursile on alanud
- 10.06.2020: Tööpakkumine: haridustehnoloog
- 09.06.2020: EEK Mainor läbiviidud uuringust selgus: Ülemiste City on viies majanduslinn Eestis
- 08.06.2020: Näita õpetajale, et hoolid
- 21.05.2020: Ülemiste City kuulutab välja lõputööde stipendiumikonkursi tuleviku linnaku arendamiseks
- 12.05.2020: Eesti noorte heasse finantskirjaoskusesse panustab ka EEK Mainor
- 04.05.2020: Õppe- ja töökorraldus alates 4. maist
- 22.04.2020: Kuidas me koroonakriisiga hostelis toime tuleme
- 21.04.2020: EEK Mainor #püsinkodus väljakutse
- 17.04.2020: Avatud on kandideerimine Ülo Pärnitsa nimelise haridusfondi stipendiumitele
- 08.04.2020: Ettevõtluskõrgkool Mainor võttis digiväljakutse vastu
- 06.04.2020: Kõrgkoolide ühispöördumine
- 02.04.2020: Rektori pöördumine #saamehakkama
- 31.03.2020: Esimesed e-eelkaitsmised on toimunud
- 25.03.2020: Koroonaviiruse leviku takistamise meetmed
- 24.03.2020: Aasta tegu 2019: Cleveroni Akadeemia
- 18.03.2020: Algab kandideerimine ABB stipendiumprogrammi
- 08.03.2020: Töökohapõhine õpe lähtub eelkõige tööandja vajadustest
- 02.03.2020: Rakenduskõrgharidus aastal 2035
- 29.02.2020: Sõna on tudengil: vanemaealiste diskrimineerimine
- 20.02.2020: Tudengid töövarjutavad Ülemiste City ettevõtteid
- 10.02.2020: Tunnustasime tuleviku tegijaid 2000 euro väärtuses stipendiumitega
- 05.02.2020: Välistudengi kogemus: Raske on leida Eestis midagi halba
- 04.02.2020: Tallinnas algab homme Eesti esimene personalijuhtimise häkaton
- 03.02.2020: VOOG on uus KOHT - kvaliteedijuhtimine läbi kliendi teekonna
- 31.01.2020: Toomas Saalile omistati emeriitprofessori aunimetus