Õppe eesmärgiks on anda magistrandile teadmised peamistest ärimudelite tüpoloogiatest, uuenduslikest ärimudelitest, nende mõjust äriprotsessi ja ettevõte tulemuslikule juhtimisele. Meetodid ärimudelite edu testimiseks. Tuua konkreetseid näiteid ärimudelite ümberkujundamise tulemustest, erinevate ärimudelite olulistest ja õpetlikest aspektidest.
Loengud toimuvad
21. veebruar 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
15. märts 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
04. aprill 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
05. aprill 2025, 10:00 (8 ak. tundi)
24. aprill 2025, 10:00 (6 ak. tundi)
16. mai 2025, 10:00 (4 ak. tundi, Eksam)
Kursuse läbinu
Oskab analüüsida oma ettevõtte ärimudelit ja strateegilisi valikuid, jõuab konkreetsete uuendusteni ning suurendab tõenäosust uue ärimudeli elluviimisel.
Saab uusi ideid ettevõtte kasvuks, innovatsiooniks, ekspordivõimekuse suurendamiseks, tõstab oma ettevõtte konkurentsivõimet ja positsiooni väärtusahelas.
Saab enda kasutusse toimivad tööriistad, mida edaspidi kasutada plaanide tegemisel ja ettevõtte äriloogika arendamisel.
Õppejõud
Mait Ruut MSc