Kursusel käsitletakse reklaami psühholoogilist olemust, kommunikatsiooni eesmärke ja mudelit. Analüüsitakse reklaamimist protsessina. Käsitletakse reklaami struktuuri ja erinevaid reklaamteate komponente – pealkirjad, visuaalid, modellid, kujundid. Kursusel käsitletakse reklaamiteate psühholoogilisi mõjumehhanisme sh hoiakuid, margiteadvust ning psühholoogilisi mõjustamise ja veenmise võtteid.
Loengud toimuvad
Vali omale sobivaim õppeperiood:
03. aprill 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
05. juuni 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
07. juuni 2025, 14:00 (4 ak. tundi)
08. juuni 2025, 16:00 (4 ak. tundi)
17. mai 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
18. mai 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
06. juuni 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
07. juuni 2025, 10:00 (4 ak. tundi)
Kursuse läbinu
Mõistab reklaami psühholoogilist olemust;
teab reklaami mõjumehhanisme;
tunneb reklaami psühholoogilisi mõjustamise võtteid;