Kursuse eesmärgiks on anda üliõpilastele teadmised organisatsiooni sise- ja väliskommunikatsiooni juhtimisest ning kommunikatsioonijuhtimise seostest organisatsiooni mainekujunduse ja turundusega. Kursuse käigus peatutakse järgmistel teemadel: kommunikatsioonijuhtimise olemus ja sellega seotud põhimõisted; kommunikatsioonijuhtimise eesmärk ja põhimõtted; kommunikatsioonijuhtimise liigid ja vormid; kommunikatsioonijuhtimine kui protsess; organisatsiooni sise- ja väliskommunikatsiooni korraldus, sihtgrupid ja kanalid; info edastamise mudelid; informatsiooni analüüs; kommunikatsioonitegevuste tulemuslikkuse mõõtmine; kommunikatsioonijuhtimise seos organisatsiooni maine ja turundustegevusega; strateegiline, taktikaline ja operatiivne plaan ning tegutsemine; kommunikatsiooni plaan ja selle kavandamine.
Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.