Ostukorv Ostukorv (0)
Avatud Kõrgkool / Hotelli- ja restoraniettevõtlus / Teeninduse alused
Avatud Kõrgkool - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Suur-Sõjamäe 10a, Tallinn, Estonia eek@eek.ee +372 610 1900
.

Teeninduse alused

Õppeaine sisu

Õppeaine eesmärgiks on omandada teadmised teenindusjuhtimise ajaloost; teenindusmajanduse teoreetilistest käsitlustest; teeninduse mõistest ja olemusest; teenindava organisatsiooni mudelist, teenindusprotsessist ja selle juhtimisest, sisekliendi teenindamisest, kliendi rahulolust, teenindaja rollist ja isikuomadustest, teeninduskäitumise põhitõdedest, eetikast teeninduses. Enesejuhtimine ja kriitiline mõtlemine. Kaasaegse teeninduse võtmeomadused. Case studyd. Sotsiaalmeedia suhtlus, tagasisidestamine.

Kursuse läbinu:

  • Saab aru teenindusjuhtimise alustest külalislahkussektoris
  • Mõistab teenindusjuhtimise olulisust ja oskab rakendada teenindusjuhtimise põhitõdesid meeskonna juhtimisel
  • Analüüsib enda käitumist erinevates teeninduse situatsioonides
  • Koostab oma ettevõttes kaasaegsed teenindusstandardid

Aine läbimise tingimuseks on eksami edukas sooritamine.

Kadi Elmeste, MBA
hotelli- ja restoraniettevõtluse erialajuht,
hotelli- ja restoraniettevõtluse lektor
Rain Tunger

Toimumise aeg ja koht

Vali omale sobivaim õppeperiood

Koolitajad: Kadi Elmeste ja Rain Tunger

  • 29. veebruar 2024, 14:00 (6 ak. tundi)
  • 01. märts 2024, 14:00 (6 ak. tundi)
  • 11. aprill 2024, 10:00 (6 ak. tundi)
  • 14. aprill 2024, 13:30 (6 ak. tundi)

Teemad

  • Külalislahke restoraniteeninduse põhioskustega tutvumine
  • Klienditeenindus vs Külalislahkus
  • Enesejuhtimine, töötähendus, tunnustus ja tööperekond
  • Enesejuhtimine, töökeskkond, paindlikkus, ettevõtja mentaliteet ja autentsus
  • Enesereflektsioon ja teeninduse disainimine

Õppematerjalid

Kohustulikud õppematerjalid:

- Loengumaterjalid

- EHRL külalislahke restoraniteeninduse põhioskused ehrl.ee/restoraniteenindus

Helista meile +372 5440 0466 
või kirjuta avatud@eek.ee