Praktiline grupitöö ühe ettevõtte näitel: Organisatsiooni audit teenusedisaini metoodikat kasutades (ettevõtte teenuse audit, kliendiprofiilide kaardistamine, kliendikogemuse uuring, empaatiakaart) Töötamine 3-4-liikmelistes gruppides, grupitöö protsess dokumenteeritakse Miro keskkonnas, tulemusest pannakse kokku esitlus. Esitlus kantakse ette seminaril. Hinnatakse üliõpilaste kriitilisust kitsaskohtade leidmisel, loovust, innovaatilisust, klientide vajaduste analüüsioskust jne. Kriteeriumid: 3: Tudeng osaleb seminaril ja on andnud oma panuse rühmatöösse. 4: Tudeng osaleb seminaril aktiivselt ja annab oma panuse diskussiooni. 5: Tudeng esitab mõtestatud küsimusi, analüüsib asjakohaselt, arendab edasi enda ja teiste ideid ning vaidlustab oskuslikult oletusi ja argumenteerimata väiteid.
Ühe vabalt valitud temaatilise teadusartikliga tutvumine, refereerimine ja kirjaliku lühikokkuvõtte esitamine, maht max 1 lk.
Praktilline töö, disainisprint. Töötamine 3-4-liikmelistes gruppides, tudengid redisainivad lähtuvalt kliendirühma vajadustest, soovidest ja ootustest teenuse. Tehtud tööprotsess vormistatakse 10- minutiliseks esitluseks. NB Iga grupi liige peab osalema ettekandmisel. Hinnatakse õigete disaini tööriistade valimise oskust ja terviklähenemist protsesside disainimisel. Hinnatakse kasutatud meetodite põhjendatust, lahenduse loovust, esitluse visuaalset atraktiivsust. Kriteeriumid: 3: Esitlus on esitatud korrektselt ja vastab ülesandepüstitusele (õigete disaini tööriistade valimise oskust ja terviklähenemist protsesside disainimisel) 4: Sama, mis eelmine, kuid ettekanne on visuaalselt atraktiivne. 5: Sama, mis eelmine, kuid lahenduskäik on silmatorkavalt loov. Rühmatöö kõigi liikmete tööjaotus on selge ning osalus aktiivne.
|
-
"This is Service Design Thinking: Basics – Tools – Cases" by Marc Stickdorn, Jakob Schneider
-
"Service Design: From Insight to Implementation" Andy Polaine, Lavrans Løvlie, and Ben Reason
-
"The Service Innovation Handbook: Action-oriented Creative Thinking Toolkit for Service Organizations" by Lucy Kimbell
-
"Mapping Experiences: A Complete Guide to Creating Value through Journeys, Blueprints, and Diagrams" by James Kalbach
- Margus J Klaar "Kuidas oma tootest rohkem kasu lõigata"
|
Hindamine Hindamise eelduseks on see, et tudeng on osalenud vähemalt 70% loengutes. Hinne moodustub järgmiste ülesannete põhjal: 1. Mikrotest Tudeng tunneb teenusedisaini olemust, terminoloogiat ja tööriistu. Kriteerium: Valikvastustega küsimustest on õigesti vastatud vähemalt 17 küsimust 20st. 2. Praktiline grupitöö ühe ettevõtte näitel: Organisatsiooni audit teenusedisaini metoodikat kasutades (ettevõtte teenuse audit, kliendiprofiilide kaardistamine, kliendikogemuse uuring, empaatiakaart) Töötamine 3-4-liikmelistes gruppides, grupitöö protsess dokumenteeritakse Miro keskkonnas, tulemusest pannakse kokku esitlus. Esitlus kantakse ette seminaril. Hinnatakse üliõpilaste kriitilisust kitsaskohtade leidmisel, loovust, innovaatilisust, klientide vajaduste analüüsioskust jne. Kriteeriumid: 3: Tudeng osaleb seminaril ja on andnud oma panuse rühmatöösse. 4: Tudeng osaleb seminaril aktiivselt ja annab oma panuse diskussiooni. 5: Tudeng esitab mõtestatud küsimusi, analüüsib asjakohaselt, arendab edasi enda ja teiste ideid ning vaidlustab oskuslikult oletusi ja argumenteerimata väiteid. 3. Ühe vabalt valitud temaatilise teadusartikliga tutvumine, refereerimine ja kirjaliku lühikokkuvõtte esitamine, maht max 1 lk. 4. Praktilline töö, disainisprint. Töötamine 3-4-liikmelistes gruppides, tudengid redisainivad lähtuvalt kliendirühma vajadustest, soovidest ja ootustest teenuse. Tehtud tööprotsess vormistatakse 10- minutiliseks esitluseks. NB Iga grupi liige peab osalema ettekandmisel. Hinnatakse õigete disaini tööriistade valimise oskust ja terviklähenemist protsesside disainimisel. Hinnatakse kasutatud meetodite põhjendatust, lahenduse loovust, esitluse visuaalset atraktiivsust. Kriteeriumid: 3: Esitlus on esitatud korrektselt ja vastab ülesandepüstitusele (õigete disaini tööriistade valimise oskust ja terviklähenemist protsesside disainimisel) 4: Sama, mis eelmine, kuid ettekanne on visuaalselt atraktiivne. 5: Sama, mis eelmine, kuid lahenduskäik on silmatorkavalt loov. Rühmatöö kõigi liikmete tööjaotus on selge ning osalus aktiivne. |