MÜÜK JA KOMMUNIKATSIOON INTERNETIS (KTU-020)
(Sales and communication on the Internet)
AINEPROGRAMM
Õppeaine maht (EAP) | 3.00 EAP |
Õppejõud | Kadi Elmeste |
Hindamine | eristav hindamine |
Õppeaine lühikirjeldus: | |
Kursuse eesmärk on: selgitada kommunikatsioonijuhtimise protsesse ettevõttes ja kommunikatsioonivigade vältimise võimalusi; kommunikatsiooni sihtrühmi ja kanalite valikut ning sõnumite väljatöötamise põhimõtteid; internetiturunduse kanalite valiku põhimõtteid; kodulehe loomise põhimõtteid ja kasutajasõbralikkust; kodulehe külastaja suunamist müügile ja tegevuste jälgimist kodulehel; orgaaniliste otsingute ja makstud otsingute kasutamisvõimalusi; kodulehe leitavuse optimeerimist otsimootorites; tegevuste analüüsimine internetis; müügi ja kommunikatsiooni eripära sotsiaalmeedias ja e-maili teel. | |
Õppeaine õpiväljundid: | |
Üliõpilane:
|
Õppeaine sisu | ||||||
Teema/ alateemad | Õppemeetod |
Maht
|
||||
1. Müügi- ja kommunikatsioonikanalid ja -ülesanded internetis ning sobivate kanalite valik | Praktiline loeng, arutelud ja praktilised harjutused |
| ||||
2. Kodulehe loomise põhimõtted, kasutajasõbralikkuse hindamine ja kodulehe leitavus otsimootorites | Praktiline loeng, arutelud ja praktilised harjutused |
| ||||
3. Külastaja juhtimine ja tegevuste jälgimine kodulehel | Praktiline loeng, arutelud ja praktilised harjutused |
| ||||
4. Orgaanilised otsingud vs makstud “otsingud” ja turundamine sotsiaalmeedias | Praktiline loeng, arutelud ja praktilised harjutused |
| ||||
5. E-maili turunduse võimalused ja tegevuste analüüsimine internetis | Tegevuste analüüs ja rühmatöö |
|
Hindamine | ||
Õpiväljund | Hindamismeetod | Hindamiskriteeriumid |
analüüsib ja kasutab turundus- ja müügisõnumeid lähtuvalt ettevõtte sihtgruppidest |
|
|
mõistab ettevõtte internetikanalite analüüsimise ja efektiivsemaks muutmise võimalusi |
|
|
Iseseisev töö |
1. ETTEVÕTTE MÜÜGI- JA KOMMUNIKATSIOONI ANALÜÜS INTERNETIS -Ettevõtte lühikirjeldus – valdkond, tooted ja teenused, kliendigrupid ja sihtturud -Ettevõtte või peamise toote unikaalne müügiargument -Internetikanalid, mida ettevõte kasutab (e-pood ja teised online keskkonnad) -Sõnum interneti kanalites (on need müügisõnumid, mainekujundus vm) -Kodulehe ülesehitus ja kasutajasõbralikkus (testige kasutajasõbralikkust mõne tööriistaga) -Leitavus internetis valdkonna märksõnadega -Kommunikatsioon sotsiaalmeedias (sagedus, sõnumite stiil, kui suur on kaasatus) -Kommunikatsioon e-kirja teel (regulaarsus, millised on sõnumid ja pealkirjad) 2. ETTEPANEKUD MÜÜGI- JA KOMMUNIKATSIOONI PARANDAMISEKS INTERNETIS -Parendusettepanekud iga analüüsitud teema kohta. Kuidas parandada kommunikatsiooni kõigis internetikanalites, kodulehel, sotsiaalmeedias, otsimootorites ja e-kirja teel -Ettepanekud uute sõnumite väljatöötamisel ja kasutamisel 3. TEISE GRUPI TÖÖ ANALÜÜS Kas kõik teemad on kajastatud? Omapoolsed parendusettepanekud lisaks töös esitatutele (ei pea kirjalikult ette saatma, saab kohapeal suuliselt esitada) HINDAMISE ALUSED •Tähtaegselt esitatud rühmatöö •Rühmatöö suuline esitlus koos oma grupiga •Teise grupi töö analüüsimine •Aktiivne osalemine loengutes •Teiste gruppide tööde esitluste kuulamine ja aktiivne kaasa elamine |
Õppematerjalid |
Aine loengukonspektid Lisalugemine: Beritelli, P., & Schegg, R. 2014. Maximizing online bookings through a multichannelstrategy. Gillis, T. I ABC Handbook of Organizational Communication: A Guide to Internal Communication, Public Relations, Marketing, and Leadership. Huges, T., Reynolds, M. 2016 Digital Marketing. Communicating, Selling and Connecting. Golbeck, J. 2015. Introduction to Social Media Investigation. Suby, S. 2019. Sell Like Crazy: How To Get As Many Clients, Customers and Sales As You Can Possibly Handle. Vien, C. L. 2015. The future of marketing: Thriving in a digital world. |
Õppeaine läbimise tingimused |
Üliõpilane on:
|
Täiendav info |
Kontakt kadi.elmeste@eek.ee |